Monday 24 March 2014

Mamat kerek

Assalamualaikum :) harini aku nak cerita tentang mamat kerek kat kedai sushi king. Semalam 23-3-14 hari ahad. Aku pergi setia city mall and aku makan sushi king kat situ. Sumpah waiter dia kerek nak mampus. Mula mula masuk, aku tengok, ishh hansome gila mamat ni. Sekali tu dia cakap " la akak nak duduk kat tempat kotor ni ke?" Dari situ aku dah... Kay still boleh sabar. Time order pulak, ibu tanye dia elok je, boleh dia jawab macam kitorang tau pulak lah ape dalam tu. Bapak memang kerek nak mampus. Menyampah aku nengoknye. Muka handsome tapi kerek nak mati. Lepas kitorang tengah belasah sushi yang tengah jalan kat tepi tu, dia datang hantar ape tah. Padahal kitorang tak order pun. Kitorang cakaplah kitorang tak order, muka dia rasa nak layangkan penyepak aku je. Kali kedua, macamtu jugak dia salah order. Lagi sekali kitorang kata bukan, haaaa tau pulak dia malu. Meja belakang yang order bukan meja kitorang. Tu lah memula tadi kerek gila... Bila tersalah order tau pulak malu kan kau ? Hahahaha memang menyampah aku tengok orang macam tu. Adik aku kata tu bekas ketua pengawas SMK MERU ? Hahaha mesti ramai orang tak suka dia. Sebab kerek nak mati. Btw, sorry aku kutuk kau depan2 . Lain kali jangan nak kerek dengan pelanggan. Nanti kau kene buang kerja kang susah. Boleh je nak aku komplen kat boss kau sayang. Hahaha. Tapi nasib baik aku ni baik :* okay selamat malam guys. Ku peneman tidurmu :*

No comments:

Post a Comment